Pivo Gemer hrá dôležitú taktickú úlohu v portfóliu značiek spoločnosti Heineken. Pre vobraze.sk to uviedol senior brand manažér značky Gemer v spoločnosti Heineken Slovensko Peter Tureček. „Gemer varíme podľa pôvodnej receptúry a dbáme na to, aby sa lokálnosť z jeho charakteru a chuti nevytratila. Prispievajú k tomu aj zamestnanci, ktorí varili pivo Gemer v Rimavskej Sobote,“ dodal.
Podľa jeho vyjadrenia je pre značku Gemer stále doménou najmä čapované pivo, teda HORECA segment. Od minulého roka si zákazníci môžu kúpiť pivo Gemer 10,5 % i na pultoch niektorých predajní v sklenených fľašiach. „Aj naďalej sa sústredíme najmä na domovský región a pivu Gemer budujeme distribúciu najmä v menších sieťach v tejto geografickej oblasti,“ poznamenal Tureček. Rozšírenie distribúcie piva Gemer do obchodných reťazcov Lidl, Tesco, Billa či Kaufland nevylučuje, závisí to ale najmä od záujmu ich zákazníkov. V závere minulého roka pre vobraze.sk skonštatoval, že predaj fľaškového piva Gemer prekonal ich očakávania.
„Čo sa týka čapovaného piva, aj tu budujeme distribúciu najmä v menších sieťach v domovskom regióne,“ pripomenul senior brand manažér. Peter Tureček avizuje, že žiadne novinky pre rok 2023, týkajúce sa piva Gemer, neplánujú. Ani inováciu v podobe jeho ponuky v plechovkách.
Pivo Gemer varia v Hurbanove. K oživeniu tejto značky došlo v roku 2018, pivo Gemer sa vtedy vrátilo na výčapy. Heineken Slovensko zastavil výrobu piva v Rimavskej Sobote v roku 2006.
Zdroj: vobraze.sk, foto: Heineken Slovensko