Predaj piva Gemer vo fľašiach v porovnaní s predchádzajúcim rokom vzrástol

Tento rok bol z pohľadu predaja piva Gemer 10 % vo fľašiach veľmi uspokojivý, konzumenti prijali túto inováciu veľmi dobre. Pre vobraze.sk to uviedol senior brand manažér značky Gemer Peter Tureček zo spoločnosti Heineken Slovensko. „Predaje sa nám oproti minulému roku zdvojnásobili,“ dodal. Od vlaňajšieho mája si majú možnosť zákazníci kúpiť pivo Gemer aj vo fľašiach na pultoch niektorých predajní. „Aj keď celkovo konzumenti preferujú viac plechovkové pivo, posledné roky zaznamenávame nárast fľaškového piva. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli túto inováciu priniesť práve pre Gemer 10 %,“ ozrejmil Tureček. Podľa jeho vyjadrenia stále pracujú na rozšírení distribúcie tohto piva vo fľašiach. Pripomenul, že konzumenti naďalej vyhľadávajú tiež čapované pivo Gemer a záujem oň bol v tomto roku obdobný ako v minulom.

Pivo Gemer varia v Hurbanove. „Naďalej platí, že pivo Gemer varíme podľa pôvodnej receptúry. Dbáme na to, aby sa lokálnosť z jeho charakteru a chuti nevytratila. Prispievajú k tomu aj zamestnanci, ktorí varili pivo Gemer v Rimavskej Sobote a vnímame to ako najvyššiu pridanú hodnotu a atribút, ktorý zaručuje dohľad nad zachovaním pôvodnej receptúry,“ priblížil Peter Tureček.

Poukázal na to, že pre značku Gemer je stále doménou najmä čapované pivo, teda HORECA segment, rovnako je však dôležitá aj verzia vo fľaši. Podotkol, že inováciu v podobe tohto piva v plechovkách neplánujú. „Aktuálne žiadne novinky ohľadom piva Gemer pre rok 2024 neplánujeme,“ avizuje Tureček.

Značku piva Gemer oživil Heineken Slovensko v roku 2018, vtedy vrátil toto pivo na výčapy. „Pivo Gemer napĺňa naše očakávania v portfóliu taktickej regionálnej značky,“ zhodnotil päťročné obdobie Peter Tureček a pokračoval: „Pivo Gemer má svoju základňu konzumentov najmä v domovskom regióne a my sme radi, že dopĺňa portfólio produktov Heineken Slovensko tak, aby si každý spotrebiteľ našiel svoj obľúbený produkt.

Heineken Slovensko zastavil výrobu piva v Rimavskej Sobote v roku 2006.