Reakcie na pivo Gemer 10,5 % vo fľašiach sú pozitívne. Pre vobraze.sk to uviedol Peter Tureček, senior brand manager značky Gemer zo spoločnosti Heineken Slovensko. „Konzumentky a konzumenti pivo Gemer už dobre poznajú. Nejde o nový produkt, je to identické pivo, aké si vychutnávajú v HORECA prevádzkach na výčape,“ doplnil. Pripomenul, že sa od polovice mája rozhodli prinavrátiť fľaškový Gemer naspäť na pulty predajní v regióne, kde má ich výrobok dlhú históriu. K tomu kroku pristúpili s ohľadom na preferencie spotrebiteliek a spotrebiteľov. „Predaj pozitívne prekonal naše očakávania,“ skonštatoval.
Peter Tureček uviedol, že pre značku Gemer je stále doménou čapované pivo, čiže HORECA segment. „Čo sa týka celkového záujmu, tento rok sme prekonali objemy z roku 2019, teda z obdobia, pred ktorým sa začali zatvárať prevádzky,“ priblížil. Aj v roku 2023 plánujú predaj piva Gemer vo vratných sklenených fľašiach. Tomuto pivu aktuálne budujú distribúciu hlavne v menších sieťach v domovskom regióne. Inováciu v podobe predaja piva Gemer aj v plechovkách nateraz neplánujú.
Pivo Gemer varia v Hurbanove. „Gemer varíme podľa pôvodnej receptúry. Dbáme na to, aby sa lokálnosť z jeho charakteru a chuti nevytratila. Prispievajú k tomu aj zamestnanci, ktorí varili pivo Gemer v Rimavskej Sobote,“ vyjadril sa Tureček.
K oživeniu značky Gemer došlo v roku 2018, toto pivo sa vtedy vrátilo na výčapy.
Zdroj: vobraze.sk, foto: album Heineken Slovensko